Draft: Jan. 15, 2010

Vaken sedan före 05...börjar jag få resfeber kanske? har ännu inte packat än, typiskt mig....får väl sätta igång med det när resten av familjen har vaknat till liv.


Jag har ju tidigare skrivit vilken smärta det innebär att vaxa benen....nu inför den kommande Thai resan så har jag slagit till på stort och vaxat bikinilinjen.....glöm benen.....bikinilinjen innebär sjukt otroligt fantastiskt verkligen rå smärta, i klass med att föda barn faktiskt (fast det går lite snabbare då)

Nu ska jag, duscha, äta lunch, hämta klänning, fika fredagsfika på byggen, baka kakor med joline, städa dagis, bjuda Emil å Joline på pizza, och fundera om jag ska packa!
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0