Premiär!

Men nu ni killar!  har ni inte fått er något på länge? då kan ni köpa en sexrobot! hon kan till och med prata, fast den funktionen kanske går att stänga av?
Den här läckerbiten kan man köpa för mellan 7000 och 9000 dollar. som hittat va?
Jag tänkte köpa en fin klänning men det blir nått fel då jag ska beställa hela tiden, frågade kundservice och det kunde bero på mååååånga saker, jamen tack för den värdefulla informationen då! så här ser den ut iallafall.
Igår bowlade vi med Joline, glömde kameran tråkigt nog, men det var riktigt skoj att iallafall!
Nu har skidpremiären blivit av! det blev endast 2,5 km....man kan ju inte riskera att dö på kuppen!
vägrade valla om sedan förra året (säkert en dödssynd bland skidåkar freeken) men det gick ju ganska bra ändå. åker ju som en kratta, men det gick som vanligt kan man säga.
Mitt stavningsprogram reagerade på skidpremiären

den hade helt andra ideèr  vad det skulle stå, den tyckte: sidpremiären, skedpremiären, skitpremiären och slutligen skivpremiären.....bra jobbat stavningsprogrammet!!!!
Nu ska jag gå å lägga mig och vila, för ikväll och imorgon blir det jobb....sen är det nära!!!! <3
Okej vi MÅSTE bara ta ett till felskickat sms!....fast detta var ännu värre för det var ett MMS!!
Till: Brorsan
Sms: MMS. Mig med en dildo
Svar: Ahhhhh my eyes. Hur fan kan du skicka det där till fel???????

Förklaring: Jag önskar att det var en mardröm som jag fortfarande vill vakna ur. Skickade mms till min bror istället för min pojkvän.
en till!
Till: Chefen
Sms: Jobbet köpte min hesa och långsamma röst. Han tyckte lite synd om mig. Hahaha kommer över om en halvtimme. Blir det utgång senare?
Svar: Om du inte har en bra förklaring till det här kl 07 i morgon. Kom inte hit mer.

Förklaring: Skulle skicka till kompisen som jag skulle spela Fifa 09 och dricka öl med men skickade till min chef. Jag minns inget från den kvällen. Inte för att jag blev full utan för att jag gick som i dvala och tänkte på vad jag skulle säga till chefen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0