Draft: Jan. 10, 2010

Sitter på jobbet och det är en lugn natt....började 22.45 ikväll, börjar runt 20 tiden i vanliga fall....först blev jag riktigt sur då den tiden lades till mitt schema, men nu i efterhand var det mycket uppskattat! glassigt att komma insvansande här vid 23 tiden då allt är gjort!

Om inte så många dagar så sitter jag på flyget till Thailand, SWEET!

Vi var på 50 års kalas ikväll, och Joline hittade en jämnårig kompis, påväg hem i bilen frågar jag henne om hon hade fått sig en ny kompis? Jaa svarar hon lyckligt....sen frågar hon mig:  fick du dig någon ny pojkvän mamma? haha nej jag håller mig till Emil en stund till, som satt och körde bredvid mig....vilken sötis unge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0