Jönköping

Då var man hemma igen, känns skönt! borta bra med hemma bäst stämmer nog in ganska bra ändå trots att allt har varit kanon.

NU ni håller jag på att föra över  thaibilderna, jag hoppas bara att batterierna i kameran ska hålla för alla hundratalsbilder som ska få bli överförda. (353 stycken för att vara exakt) samt att Emil har tagit några hundratals bilder med.

Jönköping då: Började med att någon på flygplatsen sneglar på min biljett å börjar flina å säger: MR.... höhöhö!!!. och jag undrar VADÅ? det står MR ceciliah Wikström....ja Tack Emil som har bokat mig som en karl!

Dom gillade heller inte på flygplatsen att Emil hade en kniv i handbagaget....men dom var snälla och lät honom packa ner den i resväskan ist.

Det var mycket att se på mässan, framåt kvällen innan den stora festen. över 900 personer kom, så blev jag sminkad av ett sminkproffs, det var roligt och det blev väldigt fint, så nu funderar jag på att gå en sminkkurs, är sällan sminkad med ibland så händer det ju faktiskt, och då är det ju ingen nackdel om det ser bra ut!



Har ett boktips på en rolig och lättläst bok: små citroner gula heter den....köpte den i thailand, märkte inte förrens jag hade köpt den att det fattades några sidor från början, men det var ju bättre där än slutet!

Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0