Bilder från paradiset!

Dåså här kommer lite bilder...okej ganska många!


Underbart vattenfall, så härligt att stå där!


Gullig liten apunge, med temperament, blev arg då Emil ville hålla i den!

Härligaste stranden av alla! Hong island

Underbart klart vatten.



Fin solnedgång

På väg hem från Railey beach

Läskig att hålla i!

Varje morgon mellan 06,30 och 07,00....det är sant!

Så underbart ställe där man nästan var helt själv

Hyrde moppe flera ggr, så här snygga var vi då!

Hunden följde Emils spår vart än han gick, undrar varför?!


Härlig solnedgång igen

Gick 1237 steg....fy fan säger jag bara!

på toppen, mer död än levade, men vilken utsikt!

monkey business

Dessa bodde vid tiger cave temple, värt att besöka!

Roliga att mata! helt galna!

Railey beach

uhhhha!! äcklig!

gullig! bodde hos munkarna

fiskarna var så närgångna, dom till och med nafsade på oss!

led jag här?....NEJ det gjorde jag inte;)

äckligt, Beach stranden från leo dicaprio....sjukt mycket folk, hemskt att se

påväg hem...solbrännan höll sig inte så länge...men minnena finns kvar....än så länge haha!


Hoppas ni uppskattar mina bilder för dom tog låååång tid att ladda upp, nu ska jag försöka göra någon nytta, sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sjukt fina bilder, man önskar att man var där åxå, kanske vi ses där nere.

2010-02-08 @ 21:34:19
Postat av: Lina

Åh vad härligt det ser ut!!! Välkommen hem!! :)

2010-02-09 @ 21:46:05
URL: http://gryyynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0