Skönt att komma hem från stan!

Promenaden blev ingen promenad det blev ett springtur ist och när jag tog av mig skon hängde värsta skinnlappen å dinglade på hälen (var tvungen att titta eftersom det kändes som ett blodigt köttsår) å det var det ju nästan!

Ska med Joline till skidbacken ikväll, får väl se om man kan sticka ner foten i en pjäxa.

Idag har vi varit till stan, på återbesök hos Memira där jag gjorde min ögonlaseroperation, handlade lite kläder till Joline å sedan snabbt hem igen eftersom varje steg var en plåga!

Joline kollar just nu på trolltyg i tomteskogen, den är ju hur bra som helst! en "riktig" barnfilm enligt mig.

köpte bland annat denna till Joline, så söt!



Joline får för det mesta bestämma själv vad hon ska ha för kläder, men ibland vill ju jag åxå vara med på ett hörn, denna jacka som jag ville att hon skulle ha:  "Jag kan väl ta den då" vet inte om det var det bästa betyget, men men....om hon enbart skulle få välja skulle det vara rosa klänningar oavsett årstid, glittriga skor och smycken.

Hon är ungefär så olik mig som det vara går att vara då jag var liten, jag grät av förtvivlan då jag blev påtvingad en klänning! "det är ju bara tjejer som har klänningar" var min kommentar.....hahaha! ja vad mina föräldrar svarade på det kommer jag inte ihåg!





Kommentarer
Postat av: Bengan Buppansson

ÅÅåh vilken fin tröja den skulle jag ha på mig när jag springer runt på mina domäner i mitt 500m2 stora men dragiga herrgård, har varit lite kallt vi fönstren denna stränga vinter men med denna tröäja fixar det sig...puss mormor

2010-02-19 @ 09:35:51
URL: http://buppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0