Bra början på dagen!

Min dag började bra....klev upp strax innan 12...ganska lagomt eftersom jag jobbat klart nu på två dagar.
Satte mig vid datan, kollade in det gamla vanliga:

Blocket: efter nya hus....inget nytt sedan jag kollat sist.
facebook: inget rafflande,
Tinas blogg: inget uppdaterande på lääääääääänge! skärp dig ;)
Psykots blogg: dåligt med psyko inlägg kanske lika bra det, inget vettigt iallafall som skrivs.
Susannes blogg: läste ett äldre roligt inlägg om stringbindor haha!
min bloggstatestik....nära blondinbella nu mohahahahah! ....eller inte!
och några fler bloggar som jag följer men...

Jag skulle vilja ha adresser till fler intressanta bloggar....

Och slutligen Gunillas blogg som jag blev rörd över å nästan började att gråta, så här såg det ut där...(inte bara det fanns mer text åxå men skit i det för det var inte om mig)


""""från Gunillas blogg"""
Nu ska jag snart iväg till jobbet, där ska jag träffa två andra härliga tjejer varav en har blivit min bästa vän.

Sissi jag älskar dig..........

""""SLUT """"

Jamen va fan?! kan man bli annat än rörd?! det är ju helt fantastico att jag har en bästis som tycker att jag är underbar och som faktiskt gillar mig!

Jag måste tänka mer på att jag faktiskt har många människor i min närhet som gillar och uppskattar mig, och jag dom så himla mycket,  jag har ju faktiskt bland det bästa liv man kan tänka sig!

Underbar dotter
bästa pojkvännen
BRA jobbarkompisar
tak över huvudet
en bättre bil än den förra
ett jobb (där jag får lön)
skön säng
hittar ofta på roliga saker

Ja listan kan ju bli hur lång som helst, så idag ska jag ägna dagen åt att uppskatta livet!

Tar en promenad medan jag gör det, ska bara plåstra om mina köttslemse skavsår på hälarna

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Richard

Låter ju som att du har "hela paketet" som man säger! :D

2010-02-16 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0