17 grader kallt vid uppstigning vad ska det vara bra för?!

Några fler bilder från Thailand, tog ju sååå många!


Skulle visa Emil att jag hade en närbilds funktion på min superkamera....men nu är den som sagt helt död, någon som har tips på en BRA digitalkamera?

lokalbefolkningen i solnedgången

Emil i solnedgången

Snuttigt va?!

Tro det eller ej men den blå bikinin är xxl och roxy shortsen är s....så lita inte på vad det står i plagget;)


Lycklig<3 fick galoppera fram över stranden! (JA jag vet hästen var inte så stor, men inte heller så här liten som han ser ut på bilden!)

Munkarna rökte och var tatuerade överallt....okej jag vet ju förståss inte om det var överallt, men det var på många ställen!


söt liten valp, mycket hundar som sprang kors å tvärs fanns det där


Ikväll blir det till att åka in till the big city å käka å gå på bio

det verkar gå för många bra filmer nu, det kan bli problem att välja....alla dessa skulle jag kunna tänka mig att se:

Avatar
snabba cash
The wolfman
har du hört ryktet om morgans
luftslottet som sprängdes
....fast denna löste det sig med för den verkar bara gå på helgen.

Prinsessan å grodan tänkte jag nog åka in å kolla på åxå, men då tar jag med mig Jolinen<3

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt det ser ut :)

2010-02-10 @ 10:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0