Rockfest!


Ja det här går ju bra det: vaknar nu vid 13 (har jobbat natten som var, så jag låg inte å degade bara) och tänkte NEJ jag får inte dra på mig magsjuka tills ikväll?! jag vet inte varför jag bara skulle få det hipp som happ, men efter det så känns det som det är nära, jag håller på att skapa en magsjuka som inte finns bara för att jag är nervös att få det lagomt till rockfesten.

Sen har jag så här lagomt dagen till ära fått en tonårsfinne vid 30 års ålder, tyckte den var onödig och ful samt äcklig så jag klämde å mosade på den, så nu ser jag ut tredje världskriget i ansiktet.

Men TUR att man kan sminka över sånt! SYND att jag inte har kunskapen hur man gör det snyggt!

Nu ska vi ut på en husraggar sväng!

Kanske dyker vi upp hos just dig!

Hade bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0