OS= undergång



Os måste vara ett svepsjäl för att få lägga ner allt man håller på med, mat (blir enbart snabbmat som ex pizza å öl) renoveringar avstannar, hygienen finns det ej tid för heller, folk sjukskriver sig från jobbet, barn slutar att produceras....ja hela världen stannar ju nästan av, så förbjud OS!!!!!

(ps jag har inga egna erfarenheter av detta, då jag är väldigt ointresserad av sport, men jag har observerat, så denna fakta stämmer faktiskt)

Nej nu blir det en välförtjänt söndagsfilm!



så här ser man ut om man kollar för mkt på sport! läcker eller?!





Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nej nu får du skärpa dig. Jag slår vad om att badkaret med inbyggd TV är uppfunnet av en sportintresserad. Och även TV som kökslucka. Sport är ju en insperationskälla för massa nya ideer. Jättebra tycker jag:)

2010-02-22 @ 10:44:53
Postat av: sissi

Ja det är ju strålande ideèr! hur har man klarat sig utan tv på köksluckan;)...upp till bevis nu Gunilla om du verkligen tycker att ´det är sånna bra ideer, så borde du skaffa tv på badkaret eller tv på kökslucken;) när du gör det ska jag söka fred med os folket! och kanske tilloch med kolla på os i 2 minuter

2010-02-22 @ 11:45:51
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0