Måste tänka på vad jag säger!

Igår när jag var å tränade så så berömde jag instruktören för ett roligt pass med bra musik, sedan sa jag att jag var osäker om jag hade betalat för denna termin? Det är 50:- till Gjurds svarar hon, jaha okej förr var det 100:-
Jamen det är ändrat, det räcker med 50:- per termin.

Då svarar jag: ""Jamen vilken tur, för det var ju liiiite väl dyrt innan""  sedan när jag är påväg hem tänker jag: fan hon kanske inte fattade att jag skämtade.....hon kanske tror att jag tycker att det är dyrt med 100:- för en hel jävla termin??!! vad pinsamt isåfall!

Jag ska sluta skämta med folk som jag inte känner och förstår att hälften av det jag säger är ironi!

Spinningen här i Stugun kostar 10 kr per gång.....hon kanske tror att jag prutar på det?!

Äsch nu glömmer vi det!

Emil låter inte Elsy gå ut längre än 3 minuter nu, för härromdagen var vi hem till en katt som hade förfrusit öronen, snacka om dalta med katten, han kan väl dalta lite med mig istället, det är ren avundsjuka;)







Ha en bra kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0