lets talk about the weather

God morgon! Idag är det KALLT, å man lär ju bli sittande inne mest hela dagen tyvärr.

Har ni sett det nya blogg utseendet?! visst är den otroligt fin?! Det är Mats Stadin som har fixat till den, väldigt  duktig måste jag säga, väldigt bra på att redigera bilder åxå.

Han håller även på att snickra om www.stugun.se hemsida, kolla på www.stugun.se/blog

Efter 7:e försöket så har jag nu lyckats få till en brasa, VAD är felet? jag har allt, jag har torr ved, tändare, braständare, en kamin....men ändå ska det jävlas, jag måste ju motvilligt erkänna att jag skulle få stora problem med just den uppgiften om jag sökte till "Robinson"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0