jag har vunnit!

Datorer är inte min grej....inte iallafall när det kommer till virus, men var är det för jävla dumma människor som sitter å skapar virus å sprider runt? 
 skaffa ett liv säger jag till er som håller på med sånt! (fast jag betvivlar att budskapet kommer fram, eftersom dom läser nog inte min blogg)

Skit i det nu, datorn pajjar väl snart, men då får jag ju en anledning till att köpa ny! Whiihoo, man kan alltid försöka se det positivt;)

Igår var vi på Avatar....lite udda, men faktiskt rätt bra! hade varit roligt att få se den i 3d bara.

Jag har haft tur! jag har vunnit en ytterdörr! jag kastade pil, och skulle träffa en grej som knappt existerade, och det gjorde ju jag naturligtvis!

så här ser den ut, fast jag beställde grafitgrå



Tills jag vet vad jag ska göra med den så kan ni gå å klämma å känna på den på Stuguns bygg och färg, har lånat ut den dit som visnings exemplar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur du har ,snällt att låna ut den till Emil

2010-02-11 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0