Jag ÄR tacksam som fan!

Jobbat hela natten lång och här sitter jag nu.....verkar ha drabbats av sömnbrist minsann! jobbar bara en natt till nu sen ledig en vecka.....det är ju sjukt igenentligen, har varit borta på 2 veckors semester, kommmer hem jobbar två nätter och ledig en vecka igen, kan det vara bättre?! Jag har det så bra på många olika sätt och vis, och jag har lovat mig själv att försöka uppskatta allt det goda mera!

Just nu önskar jag bara att jag kunde få över mina Thaibilder till datan så jag kan visa er lite  BILDER! men jag ska försöka ta mig an det lilla problemet under dagen eftersom jag verkar tydligen ha sovit klart för idag.

Nu ska jag strax åka till Hammerbeach å fixa mitt hår, efter två veckors badande i saltvatten är det en katastrof! mitt "dyrshampo" rann  ut i resväskan så håret blev inte så nöjd efter ha fått blivit tvättat i billigt hotellschampo varje dag......ser ut som kristina lugn gånger  24 nu faktiskt. (men jag är tacksam över att jag faktiskt har hår på huvudet) kom precis ihåg mitt löfte om att vara tacksam.

Nu ska jag dra på mig mina "smaljeans" som blev för små efter Thailand med pga tjurighet vägrar jag inse det, men jag är tacksam över att jag har ben överhuvudtaget så jag KAN påverka min vikt genom att träna, alla kan ju inte det!

Ta vara på dagen å klaga inte så jävla mycket, det finns dom som har det fan så mycket värre än dig!

Hej hopp!



Oh my!!! hittade även denna när jag googlade på den läckra Kristina! hihiihiii!
ser ni nått udda med bilden? jo hon har ju kammat till sig där, inte illa minsan;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0