Jag är en ömma tåtrampare!

MOHAHAHAHHHH!!  förstod att mina inlägg om att bojkotta sport skulle uppröra känslor, men det är ju därför jag finns till, måste röra om lite i den tråkiga vardagliga gamla grytan!

Okej det är ju såklart inte bara därför jag finns till, jag finns till av mååånga, kanske miljoner andra orsaker, men en grej är ju iallafall att ta hand om allt då det skall kollas på sport i 2 veckor;)

Helgen har varit ROLIG! har haft besök och varit iväg på besök, ätit gott och spelat roligt spel å skrattat, varit med Joline på kalas. Blivit bjuden på mat 2 dagar irad!! lyxigt värre! ...vem bjuder oss idag?!

Såg en Wallander film igår....där går det utför tycker jag, dom har blivit så mycket sämre, eller så är det för att Johan Falk kom in i mitt liv?

Jag är ledig nu fram till Torsdag, så skönt! tänkte ta en spänstig springtur på kvicka ben....men den tanken grävde jag ner igen då jag såg att folk på fejjan skrev att det var över 30 minus ute, så då får det bli kärringgympa ikväll istället.




Ha en fin dag gott folk! (även os nördarna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0