Hipp hipp hurra!

God morgon! vilken skön säng jag har här hemma! jag vaknade upp inatt och var kissnödig, vet inte hur länge jag stod i rummet och kollade efter konturerna på möbler och väggar....jag visste inte vart jag var!?.....men efter en liten stund klarnade det som tur var.

Idag fyller världens bästa Gunilla år! Hipp hipp hurra för dig! och tack för att du finns<3



en blombukett får du här så länge....



Nu ska jag ut och ta en springtur, för det nya hurtbulle livet har ju faktiskt börjat!


Kommentarer
Postat av: gunilla

Tack så mycket för den fina buketten:)

Vilken tyr att du inte kissade i garderoben i natt.Det kan ju bli så om man går fel.

2010-02-08 @ 07:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0