....

Sitter på "byggen" och leker affär, det är lågsäsong nu å det är inte många kottar som vågar sig ut i denna kyla.....förutom dom få gånger som jag behövs ensam i butiken.

Då verkar det gå igång nåt larm över hela byn och ALLA kommer hit på en å samma gång, det resulterar i att jag får ont i magen och svetten börjar att bryta fram i pannan.

Brudar den 23/3 är det åter igen TJEJKVÄLL på Stuguns Bygg och Färg.....Det är inte klart ännu riktigt vad som kommer att hända, men en grej blir förmodligen att lära sig att lägga klickgolv! tänk vad ett nytt golv kan göra! så kom å lär er det! för ska man vänta på att sin man ska göra det så kan det ju dröja, och då slipper man ju dessutom höra:  ""ska bara""

Dessutom om ni funderar på att köpa nytt kök, så ta måtten så får ni ert drömkök uppritat här på plats!

Igår såg vi THE HANGOVER en komedi som var riktigt rolig!




Hade gött!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tyyypiskt...även denna gång så jobbar jag när det är tjejkväll på byggen, men jag kanske hinner vara med en liten stund.

2010-02-25 @ 10:30:43
Postat av: sissi

Ja det hinner du för det börjar kl 18!

2010-02-25 @ 11:02:33
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0