93!!!

Snart är det jobbdax...sen imorgon blir det ROCKFEST! har aldrig varit där, men det låter ju hur roligt som helst!

Kom precis från stan,  skulle handla i pressbyrån eller vad det nu är för något, utanför coop, å jag ställer mig i kön å väntar på min tur.
 Det blir min tur och jag går fram och ska precis säga vad jag vill men hinner inte förrens hon säger: 93.....jag säger jag har ju inte hunnit säga vad jag vill ha än?
 
( jag säger så sådär försynt och oskyldigt som bara jag kan, jag tittar upp under lugg med oskyldiga råddjursögon)
......

NUMMERLAPP 93!
  säger hon barskt....JAMEN VAD FAN!  (säger jag då lite mindre oskyldigt) och upptäcker typ 8 personer bakom mig som står i kö. jag ställde mig inte i kön igen, utan gick muttrande därifrån.

Har fan kan man ha könummer system i en kö på en pressbyrå eller vad fan det nu va?!
Nej tacka vet jag LANDET, där ställer vi oss i kön å väntar godmodigt på våran tur!

Nu ska jag gå å mysa lite med min pojkvän <3 innan jag går till min arbetsplats

Ha en trevlig fredagkväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0