Vi är nu en till.....

Såja nu har vi kommit hem från BB med världens finaste pojke <3
Vi åkte in i söndags och trodde att vi mest troligtvis skulle få åka hem igen, men kvar blev vi och på måndagen kl 12,25 så.......kan jag ju lova att han INTE "ploppande" ut iallafall.
Nej riktigt SÅ smidigt gick det inte, grymma smärtor men för att göra en lång historia kort så var det absolut värt det!
Han är så sjukt fin! och när jag läste alla gratulationer via facebook samt de vi har fått till våra mobiler kan man ju inte bli annat än rörd.....Hormonerna spelar mig ett stratt haha, för jag brukar inte sitta och gråta över gratulationer:)...bli glad: ja.....men inte gråta..
Lägger ut en bild på lilla miraklet en annan dag, jag är helt slutkörd nu och ska försöka att återhämta mig.
Namnet på lilla mirakelpojken kommer troligtvis att bli SAMUEL



Kommentarer
Postat av: Krister Eriksson

Hej o STORT GRATTIS till sonen!! Lycka till och GOD JUL!

2010-12-22 @ 22:52:15
Postat av: ÅsaGåsa

Stort grattis återigen :-) Så häftigt! Och han e sååå söt! Stor kram

2010-12-22 @ 23:39:33
URL: http://bullariugnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0