Tradera!

Tänka sig vad man kan fynda på tradera! har precis vunnit ett bud på ett par snygga Jeans....fick dessa för 20 kr
Wrangler
Wrangler jeans 29 32
Sen att jag kanske aldrig kommer att komma i dom var ju en annan historia :)
Köpte en säkerhetsväst för 100:-
Säkerhetsväst  storl.  Vuxen  M.
Sen återstår det ju att se om dom kommer till mig också.....har köpt MYCKET på tradera och än så länge aldrig blivit blåst, men det är väl bara en tidsfråga......optimisten Sissi is my middle name!

Nej jag är bara realistiskt för någon gång bör det hända

Men jag hoppas att det INTE händer med västen, för den vill jag verkligen ha!

Ikväll är det hoppning för Joline på ridskolan :)




Kommentarer
Postat av: Håkan

hmmm lite knepig form på hoppet

2010-12-07 @ 12:19:36
Postat av: sissi

HAHAHA!......ja jag har ju sån oskyldig fantasi så jag skulle ju aldrig ha sett det om inte du snuskhåkan hade nämnt det!

2010-12-07 @ 15:26:24
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0