Snart så....

Ja då var det torsdag igen då....alla dagar är ungefär lika här faktiskt, surfar, målar och väntar. men det är skönt, jag trivs med livet kan man säga!
ikväll har jag å nattisarna julbord på Swed paradise, det ska bli nice!
Tror jag ska göra knäck någon dag, men det är ju så svårt att få till, antingen blir dom stenhård eller så där pös munks mjuka.....jag vill ju ha dom riktigt seeeeeg så att man nästan sliter lös tänderna för varje tugga.
Ge mig bra recept och exakt koktid om ni har nåt tips tack!
Nu ska jag strax till barnmorskan och ställa mig på den där ångestframkallande VÅGEN.....200 kg kommer hon säga och gotta sig i det och gnida händerna.....haha nej kanske inte riktigt så drastiskt.
Men en seriös gissning då: 96 kg väger du nu.....men tänk på att du går ju faktiskt ner 3 kg när du föder.....3 kg på några timmar är ju kanon!! pepp pepp......
Nej så går det inte heller till, det kommer bara att bli så här. ja 96 kg.....då skriver vi in det i protokollet....men hur kul var det att skriva då?
Nåja det finns värre saker här i världen, jag ska trösta mig med det och en peppis så länge.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0