Japp!

Nyss hemkommen från julbord, riktigt trevligt att träffa mina nattisar igen :)
Men vad MÄTT jag blev, känner mig som en stoppad gris....fick ett förslag att jag skulle lägga mig på bordet och stoppa ett äpple i munnen!.....jag höll mig, kände att jag måste bete  mig civiliserat nu när jag ska bli 2 barnmoder.
Ja Robinson då....ni följer väl det på tv?......kände att jag blev allvarligt upprörd då Daniel åkte ut, slog till och med näven i soffan! men han lär väl hamna på flotten och få en andra chans hoppas jag.
Och Helene börjar gå mig på nerverna med sitt eviga klagande, blev missnöjd med en banan, hon tänkte inte på stackaren som fick tuggummit eller kokosnöten, nej UT med tråkhelene! hon drar ner stämningen!
Jag är lite halv allergisk mot juldukar och gardiner och så....liksom när det blir FÖR mycket, men nu har jag faktiskt köpt mina första julgardiner i hela mitt liv!
Dom var väl fina?! och lite lagom modern tomtiga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har likadana fast röda, men jag är julälskare och va allt som hör tillockså=)

2010-12-03 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0