Grejsar!

Nu är spjäl sängen målad och bäddad!
När jag väntade Joline tror jag att ALLT var klart 6 månader innan födsel, och nu är man ute i sista sekund, har inte ens varit och hämtat skötbordet som vi har fått.
Bebbens väska är klar och hänger i hallen men jag har ännu inte plockat ihop några saker.....dom säger att man tar det lugnare och lugnare  för varje barn som kommer....
Dom verkar ha rätt, skaffar jag ett tredje barn blir jag väl medvetslös haha!
Och bebbe rummet går framåt, så här så det ju ut nyss....
Och så här långt har vi kommit än så länge.....
Golvet är snart klart och lite lister ska upp, sen så!
Ja idol igår då.....jag tycker att RÄTT person vann, båda var grymt duktiga men Jay var oslagbar, vilken röst!
Nej nu ska jag fixa till en byrå......nej jag ska inte texta på denna, jag ska tapetsera den, ni får väl se det färdiga resultatet sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0