En taggatråd....en taggatrååååååååd

Såg du bonde söker fru?

Jag höll fasen på att krypa ur skinnet då den rödhåriga tjejbonden sjöng.....riktigt pinsamt tyckte jag att det var.....
Jag måste försöka jobba på det där, hon var säkert jättecharmig och killarna föll säkert  något helt otroligt för henne i det tysta.
Idag fick jag betyg i naturkunskap, det blev VG så det är jag kanon nöjd med, nu är det "bara" matte b kvar......usch....men det får bli när bebben har växt till sig lite och kan va hemma med pappsen själv ett tag.
Har shoppat idag, lite inredningsgrejer, jäklar vad mycket fint dom har på IXO HOUSE! var där för typ en halvår sedan och då var jag inte direkt imponerad, men nu hade dom skärpt till sig :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Den låten är ju riktigt bra..kan den utntill så den kommer dom få höra på nätterna on the work :)

2010-12-03 @ 13:21:19
Postat av: sissi

ANETTE: Jag hoppas VERKLIGEN att du har glömt bort den tills jag kommer tillbaka!

2010-12-03 @ 14:51:58
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0