Den STORA barnfödardagen!

Men HAAAALLÅÅÅÅ!!!!!
VAD GÖR JAG HEMMA????!!!

Bebben verkar inte ha förstått att det är den 16:e idag och den stora barn födar dagen....
Sa till Emil igår kväll att "inatt sker det nog".....men då sa han att jag hade sagt så i 2 veckor så han trodde faktiskt inte på mig!
Ska till barnmorskan idag kl 13,30 och få reda på hur STOR den har blivit....suck....
Igår  ringde jag till Emil på jobbet och verkligen tog fram mina skådespelar talanger och väste ur mig att
"nu är det dags" vadå? frågar Emil ......"ja jag ska ju föda!"......nej det ska du inte, får jag till svar.....så även OM jag ska till och föda så kommer INGEN att tro mig haha. det blir som med Peter och vargen :)
Men man vill ju veta om man får nån skjuts då det verkligen gäller och det verkar jag ju alltså inte ha, så jag får väl köra in själv då haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0