Utkast: Aug. 4, 2010

Usch vad jag är trött! har sovit hela natten och ändå känns det som om jag skulle kunna gå och sova 5 timmar till.

Ska ta en promenad och se om man vaknar till. Gunilla mitt gå sällskap är borta så det är tråkigt. men med lite musik i öronen ska det nog gå vägen:)

På torsdag ska jag visa huset. jag hoppas att någon nappar. vore ju skönt nu när man har köpt nytt.
sen är det sommastugan som står på tur och ska säljas nästa sommar.

Läste DN:s kontaktannonser för ett tag sedan (ja det är lite underhållande)

Men mycket konstigt folk söker partner där!

En 30 årig vältränad kille sökte en kvinna i åldern 70-75......whats wrong with him?!

En kvinnlig konstnärska som sökte: lugnet.....(kanske ska vara ensam ändå då)

En mycket ung tjej sökte en mycket gråsprängd man i åldern 70-75


kärleken är blind sägs det ju, faller man så faller man, men när man aktivt söker en partner som är 40 år yngre/äldre. så tycker åtminstånde inte jag att det står rätt till....iiiuh!


Läste på min nyupptäcka hemsida familjeliv att en 32 årig 2 barnmamma hade startat en relation men en 17 årig pojke.

Vad har man genemsamt??!!

han är ju för tusan inte ens myndig, han får inte bestämma över sig själv, han får på sin höjd köra mopet.....men lycka till:)




hej hopp









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0