sängen kallar!

åh vad jag har blivit kvällstrött! nu är kl 23 och jag hade kunnat gå och lägga mig för länge sedan!

Har varit på nattpersonalfest ikväll, mycket trevligt!....men som en ansvarstagande omföderska man är så åkte jag hem vid 21 och nattade den förstfödda:)

Joline börjar på ridskola på måndag, hon ska iallafall provrida en gång så får vi se om hon vill fortsätta med det.

Var in till stan å fyndade skor i dag till Joline, 2 par för 180:-....kan det bli billigare?

Börjar jobba nu till helgen, gruvar mig faktiskt lite.....känns som jag kommer att vara trött som en gris!

kolla vilket fynd! köp en för 12,90 eller två för 30:-!.....blev NÄSTAN lurad!



Och här en bild på den finaste som finns!



Nej nu blir det sängen.

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0