Såja

Nu har jag hjälpt Joline att städa på sitt kaos rum, det behövdes vill jag lova.



Mäklaren kommer hit till Stugun den 18:e så nu börjar vi känna lite tidspress, men det är ju bra det, för då händer det grejer.

Och nu har jag börjat med mitt hatämne matte.....håller på att repiterar matte a:s ekvationer....för att imorgon åka in och börja med matte b.....usch vad jag gruvar mig....men men. jag har ju klarat halva b boken så det ska väl vara fan om jag inte klarar andra hälften.

Våran paddeltur gick ju så där....vi kom inte alls så långt som vi hade tänkt oss, det blev för strömmt så vi kunde inte fortsätta.

Sedan hade vi råkat glömma tändare....men det fanns lite folk en bit bortanför oss så Emil paddlade dit och sa att våra tändstickor hade råkat bli blöt, så han fick låna därifrån....vi ville ju inte verka helt gröna på vildmarkslivet:)

Sedan sov jag ca 3 minuter på hela natten...usch det var så obekvämt. allra helst nu när det har kommit lite mage åxå.

Mén gud så uppskattad sängen här hemma var efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0