rensar, packar och kastar

Nu håller jag på att rensar i garderoben, jag plockar bort allt som har blivit för smått.....dvs hela jäkla garderoben ryker nu....men jag packar ner det i lådor, eftersom jag hade tänkt att bli mindre en vacker dag.

Jag har gjort en makeover på en gammal kista, tyvärr glömde jag att ta ett före kort, men här kommer ett efter iallafall, designade den till min älskade dotter....



Den blev riktigt fin om man jämför med hur den såg ut innan.

Imorgon är det skoldax igen, jag ska plöja igenom naturkunskapen så fort som det bara går så kan jag koncentrera mig enbart på äckelmatten sedan.

Och imorgon kommer även mäklaren, så vi har ett ENORMT städryck framför oss ikväll....usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0