Nuså!

Nej jag öppnar min blogg igen för alla. vill häxan läsa så gör det då! tänker inte gömma mig, hursomhelst så skriver jag aldrig för privata saker här.

Nu har jag yrat klart. det var en lugn kväll för oss röda korsare. Det jag blev mest förvånad över var att jag knappt träffade på någon som jag kände. det kändes som det mest var snorisar där....betyder det att jag börjar bli för gammal? .....NÄAEE....dom var väl på fäviken såklart!



Åkte vattenskoter i helgen....det var hur roligt som helst! jag gasade på lite väl mycket, så både jag och Emil hamnade i vattnet...det värsta var att vi hade inte med oss så mycket ombyte.....i bilen på väg till yran så hängde min bh och Emils kallingar på takräcket och fladdrade i vinden:)



Nu är det bara 2 månader kvar tills vi flyttar. tiden går så fort....men bra det för jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0