Morgonpigg!

Ja här sitter jag....har varit vaken sedan FÖRE 06.00.....tror det är nerverna!

Det är liksom så mkt på gång nu känns det som, flyttar snart, håller på att försöka sälja huset osv.

Jag har fått bud på huset och ytterligare ett par har varit där och kollat efter det, så jag tror och hoppas!

Sedan är det bara stugan jag ska snoffsa till och sälja, så känns det lagomt sedan. Emil har ju sitt hus åxå men det tror jag inte kommer att bli ngt problem att sälja.

Så då kan vi lägga allt krut på Risbacken sedan <3


Senare idag så sticker vi iväg och paddlar, det blir en natt i tält, men för att inte frysa ihjäl ska jag förbereda med massor av fleecefiltar innanför sovsäcken.....och inte försöka tappa kudden i vattnet, och Emil ska inte bryta av sin nya paddel.....nej det blir nog en bra tripp denna gång :)

Ha en trevlig helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0