kväll

Ikväll var jag på bingo i vitgården. 16000:- var högsta vinst men inte en krona blev det.
Bingofolk är ett tokigt folkslag har jag kommit fram till. Dom kan vara flera timmar på plats INNAN bingon startar, men sen när det är slut, så blir det jävligt brått, då hinner dom inte ens spela färdigt.
Det ringde även  en kvinna som hade sett min husannons på blocket och meddelade att hon var intresserad av att köpa huset för 3500:-.......eh ja eller så kan du få HYRA för 3500:- imånaden....i vilken värld levde hon i då som tror att jag går från 300000 till 3500:-
Nu är jag hos mamsen. ska sova här inatt. har försökt leta mammakläder idag, utan resultat....får shoppa på tradera verkar det som, men det duger fint det, bara man vinner buden man lägger.
Sov gott människor!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan :) Nu kom jag in på din blogg! Har inte lusläst det jag missat men anar att du behöver mamma-kläder?? Är det så? :)

Stooooort jättegrattis i så fall och jag har en del som du kanske vill kika på?

Kram!!

2010-08-03 @ 19:03:46
URL: http://gryyynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0