IHHHH!!

Men vafan har hänt?

Jag kan inte steka pannkakor längre! dom går sönder hela tiden och det blir bara skit, om jag inte bättrar mig snart så kankse jag måste gå ner på plättstadiet.....för plättar kan väl vem som helst lyckas vända på va?

Den berömde katten Elsy släpade in en näbbmus idag.....och gick ut igen, ensam!

Hon kom alltså in och lämnade en mus på golvet  och drog sedan igen.

Ungarna (joline hade kompis hemma) skrek som stuckna grisar, och jag kommer med min trygga bullmamme röst och säger: "men barn ta det lugnt, det är bara en liten mus, den är mer rädd för er än ni för den" kände själv hur säker och trygg jag blev av mina lugnande ord.

TILLS den sprang upp på min sko, då skrek jag värre en 7 stuckna grisar, så nu har jag väll ärrat barnen för livet!




Kommentarer
Postat av: gunilla

Det finns färdiga pannkakor att köpa, kanske är det nåt du skulle klara, med tydliga instruktioner:)

Puss puss

2010-08-11 @ 23:58:52
Postat av: lilla mommen

Kanske lite mer mjöl i smeten.....

2010-08-13 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0