Hej igen!

Äh vi tar ett till....jag ligger lite efter känner jag:)

Mitt kära hus i Hammarn är nu ute till högstbjudande eller uthyres på en längre tid till rätt person/personer.

Hyra 3500:- plus el. Jag som hyresvärd står för det andra, ex vatten och avlopp, sopavgift, villa försäkring, vägavgift.



Jag var till mitt hus förra onsdagen och fick en smärre chock......typ allt var ju igenväxt på gården....och jag hyrde ju ut det t om den sista Juli...så det borde ju inte ha varit så.

Men Emil tog och bytte fönster (ja jag kostar verkligen på! ) och jag klippte gräset (ängen) samt tog och klippte 2 av häckarna.   
Några häckar och buskar återstår men det tänkte jag åka och fortsätta med på torsdag eller fredag. snyggt ska det bli!

Jag älskar och saknar verkligen det här huset, det är bara sååå mysigt!

But lifes goes on....jag har valt att bo i stugun och har ju faktiskt till slut hittat ett paradis här åxå som jag snart flyttar till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0