swipswopp

Hej!!

Här kommer ett gott middagstips ur ica:s Buffe

Bulgogi med currystekt ananas

Leta reda på receptet själv, för detta ska inte bli nån recept sida!
Ett tips är bara att ta mera sambal oelek om man vill ha starkare....å det vill man ju.


Igår var jag ute och red en 2 timmars tur i skogen och det var helt UNDERBART!
Vi dundrade fram i galopp och jag fick stora snökockor i ansiktet...så nästa gång blir det skidglasögon!

Sedan åkte jag å brudarna in till stan och gick på spa....fick massage, peeling och en sminkkurs, sedan så gick vi på Thairesturang.

En härlig dag med ett härligt gäng var det!


Nu återstår det att se hur denna dag blir?

Jag ska på tippen och slänga gammalt rat (kanske mindre kul)(men ALLT i livet ÄR inte kul)
och sedan åka till stan en sväng



Dagens fråga: varför lämnar jag ALLTID in deklarationen i sista sekund?

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: karen

Vilken härlig bild

2010-05-05 @ 13:58:04
URL: http://karenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0