spelkväll

Gårdagens spelkväll var rolig, men det blev sent och jag har inte sovit så bra inatt pga att det inte går att  sova när man har press på sig att man MÅSTE sova.

Joline fällde ju en klockren kommentar vid ett tillfälle: Jag nämde att någon fick ett billigt stick och Joline säger "du är billig du mamma" ......naturligtvis förstår inte flickebarnet vad hon pratar om!

Nu jobbar jag hela jäkla helgen, inte så mycket att se fram emot kanske, men det brukar tack och lov gå fort.




skumt....la in en bild på två spelkort åsså dyker detta spektakel upp?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är klok din dotter!!!! Undrar var hon fått det ifrån??? Knappast från sin mor!!!

Moahahahaha

2010-04-09 @ 07:40:11
Postat av: sissi

Men Gunilla din gamla bajskorv jag kan se på ip nummret att det är du som skickar dessa nördiga anonym meddelandena! MOHAHAHHHAHH!!

2010-04-09 @ 15:27:08
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0