Spekulationernas tid!

Idag har jag varit till läkaren....jag har ont bakom bröstbenet och bak mot ryggen....går bra medan jag är uppe, men varenda natt nu i en vecka har varit en plåga, det bara hugger till rätt var det är....

Doktorns svar: det är nog sura uppstötningar.........eh.....jaja jag tror inte det, men jag provar väl tabletterna jag fick då........sen får jag väl åka in till stan om 4 dagar och få en ny tid där. (jag sa inte så, men jag tänkte)

Idag fick jag reda på något som skulle kunna bli riktigt roligt om allt går vägen, men det kan jag berätta om  lite längre fram, för  ifall att något går fel och inte blir som jag vill .....så är det bara tråkigt att prata om det sedan.

och NEJ jag är inte gravid, och jag är inte vampyr och inte mördare, inte bajsnödig. ....igår på facebook spekulerades det tydligen hej vilt eftersom jag hade skrivit att jag var ledig.....ledig från jobbet menade jag då, och det var det dom allra flesta uppfattade det som åxå

men inte alla....

någon eller några fattade även som jag var ledig från Emil och att det hade tagit slut....åh hur orkar folk!?





Hade bra gott folk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0