lördag

jaha..........har egentligen inget att skriva men gör det ändå....bara för sakens skull.

igår såg jag ALLA 10 avsnitten av solsidan....nu är det slut och jag vet inte hur jag ska klara mig?

Det känns nästan som en kär relation har tagit slut....men men jag får väl tålmodigt vänta till hösten som alla andra, för då har jag hört att det kommer att bli nya avsnitt.



Den fula grisen anders eklund vars namn jag inte ens orkar stava med storbokstav har fått permission för att köpa solglasögon!!!!!!!!!!!!!!!!

grisen
är pedofil och mördare....daltas det inte lite väl med honom?

vad händer här näst? får han åka på en statligt betald jorden runt semester?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0