Köttbullarna är klara!

Såja, då har jag snickrat ihop 150 stycken köttbullar! och då var dom STORA! det tog sin tid, men dom blev gudomligt goda!



Nu vill jag bara säga tack mamma å Håkan för att ni finns! <3

Nej jag ska inte ta livet av mig, men man måste ju visa lite uppskattning ibland åxå!

Jag har verkligen sett värdelösa filmer nu på slutet men igår så såg jag en bra!

så här heter å ser den ut:





Köttbullarna blev för goda för att ätas upp på en enkel vardag som denna, så idag blir det Jolines topp 3 rätt, nämligen BLODDY P

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Tänk vad ord kan värma...stora Bamsekramar till dig och Jollan

2010-04-06 @ 18:46:24
Postat av: mamma

Tack själv kramar

2010-04-06 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0