Igår...

Igår hade jag och Joline en riktigt bra dag tillsammans, vi åkte in till stan och bowlade med lilla mommen (Joline kallar hennes mormor för det....så hon fick även heta så på poäng tavlan:)





Det gick så otroligt bra för mig första omgången, tror jag fick 5 strikar! men sen gick det riktigt dåligt.

Joline var superduktig, fast en gång så råkade hon kasta över klotet på en helt annan bana....och det blev något tjorv med räckerna som är till för när barn spelar, dom åkte upp och ner HELA tiden, och gubben som jobbade på bowlinghallen frågade om det hade hänt något speciellt....."nähe det gjorde det väl inte svarar lilla mommen och kollade på mig, nej precis inget har hänt här svarar jag...........sen höll han koll på oss som en hök ett bra tag efter det:)

Bara så ni vet är det VÄLLDIGT halt ute på banan, det fick jag känna på då jag skulle hämta klotet....nära en pinsam vurpa var det!


Sedan gick vi på bio filmen hette draktränaren och var riktigt bra!



Påväg hem utbrast det nästan panik i bilen då Joline trodde att hon hade glömt sin låtsas kompis "lilla Håkan" kvar på bowlingstället.....men hon hittade tillslut honom sovandes i sin jackficka...puh tur!


Och slutligen ska ni få se världens finaste påskkärring!




Nu ska jag sätta igång och tillverka 3,5 kg köttbullar!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0