Hejejejejeje


Hej!

Nu ska jag jobba 2 nätter...känner mig väldigt omotiverad till det.....men men, det hade ju kunnat vara värre. (typ helg och fint väder)

Joline fyller snart 6 år (sjukt vad åren går fort! jag hinner ju inte med, snart sitter jag på hemmet å gaggar)
Men iallfall så har vi snickrat ihop några inbjudningskort och varit ut med.

Känns att det snart är semesterdax för jag känner mig lite sliten.....så det blir perfekt att jag snart ska på spa och få peeling, helkroppsmassage och sminkkurs!

Apropå att hålla på med sånna grejer själv så kan jag avrekomendera.....jag skulle vaxa bikinilinjen häromdagen och när jag skulle dra så kändes det som jag fick lös ALLA 3 lager hud.....det var en hemsk SMÄRTA så det gör jag aldrig om igen!







Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!!

Jag och maja har försökt planera in nån dag då vi kan måla på dagis. Hur har du det nästa helg?? Skulle de funka för dig?

2010-04-15 @ 14:54:31
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Evelina

aha, vi har inte planerat precis vilken/vilka dagar. Kanske att vi börjar på fredag efter jobbet och sedan på lördagen kanske även söndan beroende på hur lång tid det tar. Men de skulle ju säkert funka att du kommer på EM när du sovit.

2010-04-16 @ 08:11:43
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0