Fredagsmyyyyyyyyyyyyys!

Jamen visst....då är jag ledig då! (från jobbet) i en hel vecka! så skönt!

Imorgon funderar vi på att åka till Bydalen....men vädret verkar ju bli sådär så vi kanske åker in till stan och går på djungelhuset och bowlar.....man får se.

Vi ska iallafall till goda vänner imorgon på god middag och lite båtfixning, så det blir trevligt!

Jag och mamsen ska åka till Stockholm nu snart på en mini weekend, kanske man ska passa på att köpa lite coola kläder när man ändå är i huvudstaden!....fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag att släntra omkring inne på H&M och köpa precis likadana kläder som man kan köpa inne i östersund;)

Nej nu pladdrar jag bara massa onödigheter....jag går och kollar på solsidan istället

Ha en underbar fredag på er!



Mamsi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0