Mobilen från helvetet...

Nu har min nya fina mobil gått å dött, den har jävlats med mig från första början. så nu har jag Emils mobil från stenåldern igen....
Nej precis, inte såååå roligt!
Men nu håller jag på att ominstallera min svikar mobil, och om inte det funkar så måste jag lämna in den på service. Som tur var hittade jag igen kvittot....jag har varit så nervös över att jag inte visste var det var....Jag är inte så ordningsam som man kan tro;) det var ren TUR att jag hittade igen det.
Igår när jag åkte å besiktigade liket (Emils lastbil) så möttes jag av en mycket ovanlig syn på 87:an.....jag mötte en bil, som hade en släpvagn och på släpvagen var det en båt.....ingen konstigt med det kanske, men i båten stog det en HÄST!!!!!..................på typ 2 meters avstånd kunde man se att det inte var en riktigt häst, men ändå! det var en plasthäst i naturlig storlek i båten!
Idag skulle jag å Gunilla egentligen ha boxats....men hon fegade ur (skylde på att hon var sjuk) men jag tror faktiskt att hon bara var rädd;)

Hej hopp!

ps Hallelulea! nu funkar mobilen igen!, lite grejer som är borta med skit samma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0