Hus till salu, till rätt pris, (högt pris) eller uthyres (billigt) 3500:-/mån

Jipppppi!! då är man ledig i några dagar, så skönt! älskar att jobba natt, man är ju ledig så långa perioder då, och det behöver jag för att kunna leva!

Mina kära hyresgäster har sagt upp sig, dom har lyckats hitta sig ett hus att köpa (varför gör inte jag det?) kan kanske vara för att jag har för höga krav? Det ska ligga vid vattnet, ha pool, tennisbana, ridhus, stall, 45 hektar mark osv...........NEJ! så är det ju inte, söker ett hus vid vattnet ELLER ett hus lite avsides med lite mark så jag kan ha hästar, inga störande grannar är ett krav, men det var väl inte så jävla farligt?

Hur som helst, mitt kära hus som är åter ute för hyrning.
Vet ni om någon som är:
ordentlig
händig (orkar inte åka 10 mil varje gång jag ska rensa avloppet tex)
gillar att städa (någon som verkligen gör det å inte bara pratar om det)
inte har betalanmärkningar.
gillar att vara ute mkt (slipper nöta på mina golv då)
gillar trädgårdsarbete.
gillar att renovera
gärna snickare;)
är pedant
rik och slösar gärna pengar på huset


Ja det var väl inte heller så hårda krav på min framtida hyresgäst!



Nu ska jag hämta min underbara dotter på dagis, å ikväll är det FREEEEEDAGSMYYYYYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0