Ibland går det bra å ibland inte....

Har varit på HC, skulle ha tagit ett cellprov, första tiden jag fick glömdes bort.....å det damp ner en räkning på 100:- i brevlådan, (ja okej jag överlever)  idag kan ingen anklaga mig för att ha varit sen, idag kom jag en månad för tidigt!

Igår var det tantgympa, ganska kul faktiskt även om det tar emot att erkänna, Boxningen på torsdagar är åxå riktigt kul (å grymt jobbigt) så ta er dit tycker jag!

Igår ringde en kille som ville hyra mitt hus. han var 20 år ung, hade 2 kattungar å en sibirian hund, jobb i stan men skulle pendla, och slutligen betalningsanmärkningar, han ville starta ett nytt liv hette det.....ja det var ju rena drömhyresgästen det!

Så här såg jag på det då:

Kattungar som river hela stället.
Hundens klor repar alla mina golv....skit å piss i hela huset (för han pendlade ju, eller skulle han ha tagit med sig alla djuren på jobbet)
20 år....
Betalningsanmärkningar.....eh ja!
Mitt hus får nog hellre stå tomt än jag chansar på att ta han som hyresgäst.

Jaja han skulle säkert kunna vara jättebra åxå....men då får han vara det i någon annans hus, jag bjuder på det!
Nu ska jag ut å rasta Gunilla på en långpromenad.

Ha en skön (gud jag blir helt dagvill när jag jobbar, så jag måste kolla i kalendern) TISDAG!

Jag tycker att hästar är bland dom vackraste djuren som finns!





Kommentarer
Postat av: linda

Ja å just den där hästen var ju sjukt fin, har alltid velat ha en skimmel. (fast faan va jobbigt, va dyngiga dom ska va hela tiden)

2009-09-15 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0