Söndag äre idag

Det som jag alltid har sagt står idag i Aftonbladet "vill du se snygg ut? skaffa då en ful kompis". nu ska mina kära vänner inte ta åt sig, för det var bara en rekomendation från min sida, inget jag gjort själv!

Idag har jag lämnat Joline hos sin pappa, i två veckor ska hon vara där, kommer att längta ihjäl mig tror jag bestämt!

Har klippt min svärfar, han hade sämre tålamod än en 3 åring.....iof hade han världens tjockaste hår åxå så det tog ju sin tid om man säger så!

Nu är det snart mamma söker pappa som Gunilla kallar det, kanske inte världens bästa program med går ju absolut att se.

Clownen är för övrigt riktigt äcklig tycker jag, även fast jag kommit upp i åren, så är jag faktiskt lite livrädd för den!

Katten Elsy verkar ha hittat sig en kille här utanför, han är korthårig och rödhårig....precis den värsta svärsons typen jag kunde tänka mig alltså. Jag tror hon har letat upp han av ren jävulsskap, hon är säkert i någon slags katt trotsålders period.


Ha en skön söndag på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha.. kontrastprincipen!!

2009-09-16 @ 22:59:31
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0