Tillbaka

Då var det dax för en liten uppdatering.

Har varit å hälsat på i Stockholm samt varit på en rolig kryssning!
Nordman och Städut blakk spelade



Nordman måste ha drabbats utav den välkända "gubbsjukan" han hade skaffat sig en betydligt yngre blondin som hade typ dubbel dubbel dubbel ddddd i bröstmått.

Nordman var iallafall förband;) till ständut.....och jag måste bara säga att ständut killarna var GRYMMA, riktigt bra!

Emil träffade på tomten själv, så han passade på att önska sig lite....jag ville att han skulle hålla om tomten, men där gick gränsen sade Emil;)



 

En fet jävla repa på våran fina bil.....typ 1,5 meter lång....den orkar jag inte skriva ngt mer om....(då blir jag bara upprörd å det är inte bra såhär på morgonkvisten)

Mammas hund har fått valpar nu....men den lilla  harmamman släppte ju knappt fram mig så det blir tyvärr inget kort jag kan visa er....kanske om några veckor, dom såg riktigt söta ut iallafall.

Nu ska jag jobba i tre nätter.


Kommentarer
Postat av: annika

hallå

Ni skulle aldrig ha köpt den där bilen, Bara skador o skador måste ju vara en otursbil sälj den.

2009-09-08 @ 20:12:49
Postat av: sissi

Eller så beror det på att man under INGA omständigheter ska låna ut sin bil!

2009-09-08 @ 22:55:25
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Anette

Men vilken repa...ja du får rsäkta men jag skratta faktiskt här, men det är för hur du lägger in den tragiska händelsen..haha

2009-09-11 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0