Seg men vid liv

Då var man fast i Ösd då, Emil åkte hem imorse för han skulle jobba, men jag å Joline var trötta som små grisar så vi sov vidare, så nu sitter vi här utan ström på mobilen....känns nästan lite handikappad faktiskt, man är bra beroende av den där mobilen.

Trevlig kväll var det igår, mat å vin å massa surr.

Igår ringde en som lät väldigt intresserad av att hyra mitt hus, hon lät intressant för min del med, trodde att det kunde bli problem att hyra ut i dec/jan. men flera har redan hört av sig så det ser lovande ut!
Men jag ska inte bestämma mig för någon, för snabbt, jag har ju några månader på mig att bestämma.



Jag å Emil på kryssning!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Haha, nja, jag ar ju redan fått på honom en ring, den andra får han fråga om. Jag kan väl inte ska göra allt själv heller! ;P

2009-09-12 @ 22:09:38
URL: http://sirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0