tjipp tjopp

Diffmöte jobb 13-16 nattmöte 18-?? och nattens pass börjar 2045 till  morgonkvisten....känns inte som att detta vart någon ledig dag eller.

Men men, hur som helst blev jag riktigt nöjd med mitt kommande schema, så det är ju skönt!

Nu ska jag steka fiskpanetter, kokt patatis och grön gegga...vad heter det?....vad irritersamt!. jo det heter SPENAT för tusan! älskar fisk!

Har klippt både Emil å Joline, jag blev riktigt nöjd denna gång faktiskt, oftast blir det bra, men inte alltid...och den som frågar mest "är vi klar snart" är inte Joline utan självaste Emil själv;)

I stugan har jag hunnit att vara åxå, jag målade men jag tror att jag var mer indränkt i färg än det jag skulle måla. måste träna lite mer på den tekniken tror jag;)

Joline fick en egen liten båt som hon kunde ro omkring i....kolla kolla!




ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0