hej hopp!

Gud vad irriterad jag blir på fega människor, ett exempel: En person skriver massa skit på sin blogg och sedan är så jävla feg som inte vågar godkänna en kommentar som denne får isamband med inlägget....uha! fegt och löjligt!

Idag har jag sovit dåligt, hade tid på bvc åt Joline, hon skulle bla ta vaccination...tror det var därför jag inte kunde sova, min lilla prinsessa skulle bli stucken! men det gick sååå bra! hon grinade inte ens!

Nu håller älsklingen på att laga middag, ska gå ner å kolla vad det blir för smarrigt;)


Kommentarer
Postat av: Anette

Hahahaha, tycker du om magnum eller :-O

2009-09-11 @ 13:55:21
Postat av: sissi

Anette: rätt goda ja, fast jag vet vissa som gillar dom extra mycket;)

2009-09-11 @ 17:15:13
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0